Langkah Mudah Menjadi Pengedar Shaklee dengan Jayanya.

Assalamualaikum, salam hujung minggu semua.

            Sambil santai-santai dengan keluarga tu, mari saya ceritakan tentang langkah-langkah untuk menjadi pengedar Shaklee.
Mungkin anda tertanya-tanya, apakah yang perlu dilakukan untuk menjadi pengedar Shaklee? Pastinya anda perlulah mendaftar sebagai ahli Shakkee dengan yuran pendaftaran RM69.80 (tidak termasuk postage starter kit) .

           Cara yang paling mudah adalah hubungi saya Juhaina di talian 013 292 2464, dan saya akan bantu anda untuk menjadi pengedar Shaklee. 

          Cara yang kedua adalah buat pembelian barangan Shaklee sehingga 200uv, anda layak mendapat keahlian percuma.
            Setelah anda mendaftar sebagai pengedar Shaklee, anda akan menerima ID dan kata laluan untuk log in ke dalam sistem www.shaklee2u.com

Apakah Kelebihan Menjadi Pengedar Shaklee?
Antara kelebihan menjadi pengedar Shaklee ialah:
  •  anda boleh membeli produk shaklee dengan harga ahli iaitu kurang 30% daripada harga pasaran.
  • sekiranya pembelian anda mencapai 150uv, anda layak menerima bonus daripada Shaklee.
  • Shaklee juga menyediakan ganjaran 3C (cash, car and convention).  Iaitu bonus dalam bentuk wang tunai setiap bulan, subsidi pembayaran kereta setiap bulan, dan trip perjalanan umrah atau percutian yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee ( semua ni bagi yang mencapai kriteria yang telah ditetapkan).

Kenapa Anda Perlu Sertai Shaklee bersama Saya?
Saya mengalu-alukan anda untuk menyertai Shaklee bersama saya untuk menjadi business partner saya.

1. Saya berada dalam kumpulan yang sangat menyokong antara satu sama lain. Mempunyai leader2 yang hebat dan sedia membantu downline tanpa mengira sejauh mana level kita. Kadang-kadang tu dah jauh sangat la level kita dalam susur galur leader tu, tiada masalah untuk berkomunikasi dengan mereka dan mendapat tunjuk ajar. Zaman serba ber internet ni, tiada jarak yang boleh memisahkan. Hanya mahu atau tidak saja diri kita untuk.menerima tunjuk ajar tu.

2. Kelas-kelas untuk belajar tentang produk, pemasaran (internet dan direct) pun ada dianjurkan.

3. Kalau nak buat marketing pun senang, poster produk, info produk semuanya ada disediakan dalam kumpulan.

4. Ada banyak lagi kelebihan lagi join kumpulan saya. Kalau nak tau lebih lanjut kene la join dulu.


  
Kesimpulannya, jangan tunggu lama-lama untuk menjadi pengedar Shaklee. Takde ruginya mendaftar menjadi ahli,  untung lagi ada.  Segera hubungi saya ok.


Juhaina binti Mohammad
Shaklee independent distributor (1066975)
013-293 2464
COD : Krubong, Malim, Ayer Keroh, Durian Tunggal,Melaka tengah, alor gajah
Penghantaran : seluruh Malaysia


Comments

Popular posts from this blog

Pentingnya Hobi untuk Kurangkan Stress

Puisi yang Menyentuh Hati Seorang Perempuan

Tips Menghilangkan Parut Chicken Pox yang Cepat dan Berkesan