Cara Berkesan Merawat Masalah Rambut Gugur Agar Tak Rasa Malu dengan Suami Mr Perfect 10

Assalamualaikum semua,

Kita orang perempuan terutama sekali yang dah beranak pinak tu mesti punya maslaah yang sama iaiatu rambut gugur. Orang tua-tua kata bila anak dan pandai menyembur air liur tu lagi la teruk gugur rambut mak..huhu. Tapi itu mitos je sebenarnya. Hal ini berlaku adalah disebabkan perubahan hormon wanita selepas bersalin.

Rimas ke rimas bila keadaan ni terjadi? hihi..tiada pilihan jawapan, of course la rimas kan. Saya sendiri mengalami situasi tu sampai malas nak sikat rambut. Sakit mata tengok lantai lepas tu, bersepah-sepah rambut. Mood nak iakt rambut cantik cantik , nak buat ala ala Elsa Froen pun hilang. Ksian kat encik suami, serabai je tengok isteri dia..hehe.

Bila saya tengok video kakak ni, saya berazam untuk konsisten dengan set yang dia ambil. Tapi saya belum beli pula syampu. Saya akan konsisten dengan ESP dan Zink.Harapnya serasi dengan saya. Cik puan kat luar sana harus atasi masalah rambut gugur ni tau. Walaupn kita bertudung, rambut tu mahkota wanita. Dah kalau rambut kita lebih sikit dari rambut encik suami, apa cer?



Rambut Gugur Merimaskan, Terutama Wanita Bertudung Ini... from iReach HD on Vimeo.




Sesiapa yang ada masalah ini, saya boleh bantu. Don't hesitate to contact me ok!

JUHAINA BINTI MOHAMAD

Call/ SMS/ Whatssapp
013-292 2464

Facebook saya:

Fanpage saya:
https://www.facebook.com/umminashuha


COD : MELAKA TENGAH, AYER KEROH, MITC, ALOR GAJAH, DURIAN TUNGGAL, MALIM, BATU BERENDAM

PENGHANTARAN: KE SELURUH MALAYSIA BY POS MALAYSIA

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pentingnya Hobi untuk Kurangkan Stress

Puisi yang Menyentuh Hati Seorang Perempuan

Tips Menghilangkan Parut Chicken Pox yang Cepat dan Berkesan