Saya Pengedar Shaklee Melaka


Assalamualaikum semua,

Saya merupakan pengedar Shaklee anda. Spesifik area Krubong.
Jika anda ingin membeli barang Shaklee daripada saya, saya boleh COD (cash on delivery) di kawasan sekitar Melaka seperti Krubong, Alor Gajah, Melaka Pindah, Durian Tunggal, Malim dan yang sewaktu dengannya.

Tapi, saya juga ada perkhidmatan penghantaran ke seluruh Malaysia. Kita kan ada Pos Malaysia... :-)

Jangan segan-segan hubungi saya.

Juhaina binti Mohammad
Shaklee independent distributor (1066975)
013-293 2464
COD : Krubong, Malim, Ayer Keroh, Durian Tunggal,Melaka tengah, alor gajah
Penghantaran : seluruh Malaysia

Fanpage: https://www.facebook.com/umminashuha
Blog : www.umminashuha.blogspot.com 

Comments

Popular posts from this blog

Pentingnya Hobi untuk Kurangkan Stress

Puisi yang Menyentuh Hati Seorang Perempuan

Tips Menghilangkan Parut Chicken Pox yang Cepat dan Berkesan